Nabídka akreditovaných vzdělávacích programů
Realizuji semináře otevřené anebo uzavřené (na konkrétní zakázku) - pro sborovny, skupiny, týmy, apod.
Uzavřené semináře realizuji po celé České republice - přijedu přímo do vaší školy (popř. na jiné, dohodnuté místo). Otevřené semináře prozatím pořádám v Praze, v Olomouci a v Brně.
Všechny mé semináře jsou akreditované MŠMT (čísla akreditací jednotlivých vzdělávacích programů najdete níže). Akreditace vzdělávací instituce (IČO 03645941) u MŠMT je č. j. 26409/2015.
Každý účastník obdrží osvědčení o absolvování vzdělávací akce.
Aktuálně nabízím 34 akreditovaných vzdělávácích programů. Pokud máte zájem o jiná témata, kontaktujte mě emailem.
_______________________________________________________________________________________
Chcete se zúčastnit semináře anebo ho objednat pro školu?
AKTUÁLNĚ PLATNÉ AKREDITOVANÉ VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY
(informace o vzdělávacích programech jsou uvedeny v rubrice "Anotace")
1) Komunikace ve škole aneb jak odolat manipulaci ze strany rodičů a žáků (rozsah 8 hodin).
2) Agresivita ve škole – jak zvládat agresi u žáků a rodičů (rozsah 8 hodin).
3) Stop šikaně – efektivní strategie prevence a řešení (rozsah 8 hodin).
4) Lhaní ve škole – jak ho rozpoznat, řešit a redukovat (rozsah 8 hodin).
5) Práce se žáky s výchovnými problémy – vliv trestů a pochval (rozsah 8 hodin).
6) Účinná prevence rizikového a závislostního chování (rozsah 8 hodin).
7) Efektivní prevence stresu a syndromu vyhoření (rozsah 8 hodin).
8) Osobnostně sociální rozvoj pedagoga se zaměřením na posílení poradenských dovedností (rozsah 8 hodin).
9) Klima školy a jeho vliv na spokojenost a výkonnost pedagogů i žáků (rozsah 8 hodin).
10) Efektivní strategie řešení agresívního chování – výměna zkušeností mezi pedagogy (rozsah 8 hodin).
11) Pedagog a emoce – jak úspěšně zvládat náročné situace ve škole (rozsah 8 hodin).
12) Jak motivovat žáky (nejen) v inkluzívní třídě (rozsah 8 hodin).
13) Práce se žáky s odlišným mateřským jazykem a jejich začleňování do třídního kolektivu (rozsah 8 hodin).
14) Efektivní projektová výuka a průvodce její tvorbou (rozsah 8 hodin).
15) Řešení a prevence konfliktních situací (rozsah 8 hodin).
1) Strategie prevence a řešení školní neúspěšnosti (rozsah 8 hodin).
2) Kvalitní paměť – předpoklad úspěšného učení – techniky efektivního zapamatování (rozsah 8 hodin).
3) Osobnostně sociální rozvoj pedagoga (rozsah 8 hodin).
4) Osobnostně sociální rozvoj pedagoga jako cesta k efektivnější výuce (rozsah 16 hodin).
5) Výměna zkušeností mezi pedagogy – klíčový činitel osobnostně sociálního rozvoje (rozsah 16 hodin).
6) Jak dosáhnout pozitivních vztahů v inkluzívní třídě (rozsah 8 hodin).
1) Žák s ADHD/ADD ve třídě a jak ho úspěšně zapojit do výuky (rozsah 8 hodin).
2) Proč je důležitý přístup ke vzdělávání podle osobnosti žáka a pedagoga (rozsah 8 hodin).
3) Efektivní hodnocení = základní dovednost pedagoga pro pozitivní motivování žáků (rozsah 8 hodin).
4) Osobnostním rozvojem k efektivnější komunikaci a spolupráci se žáky, kolegy, rodiči (rozsah 24 hodin).
5) Efektivní řešení náročných situací ve škole (rozsah 8 hodin).
6) Jak úspěšně zvládat náročné situace ve škole a eliminovat rizikové chování žáků (rozsah 16 hodin).
7) Posilování psychické odolnosti v souvislosti se vzrůstajícími nároky pedagogické profese (rozsah 8 hodin).
Akreditace MŠMT č. 14622/2022-2-574 (do 6.9.2025)
1) Efektivní komunikace aneb jak se správně ptát (rozsah 8 hodin).
2) Motivující komunikace – (ne)bezpečná slova ve výuce (rozsah 8 hodin).
3) Inkluze ve škole a její využití ve prospěch všech účastníků vzdělávání (rozsah 8 hodin).
4) Problémový žák nebo problémové chování? Možnosti pedagoga a cesty k řešení (rozsah 8 hodin).
5) Autorita pedagoga a její klíčový vliv na motivaci žáků (rozsah 8 hodin).
6) Jak efektivně komunikovat s rodiči a motivovat je ke spolupráci se školou (rozsah 8 hodin).
_______________________________________________________________________________________________________________